نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دیدانگار

مایکروسافت طی سال‌های قبل در حال گسترش محصولی با نام Keystone می بود که عملاً یک دستگاه استریم است و بازی‌های ایکس‌باکس را در دسترس افراد بیشتری قرار می‌دهد. هرچند تمرکز مایکروسافت در ادامه از روی این پروژه به‌علت گران‌قیمت بودن آن برداشته شد، اما اکنون تصاویری منتشرشده که ظاهر Keystone را تا حدی مشخص می کند.

نشریه Windows Central در گزارش تازه خود جزئیات پتنتی از Keystone را آشکار کرده است که مشخص می کند دستگاه استریم مایکروسافت در صورت ساخته‌شدن می‌توانست چطور باشد. پیش از این نیز «فیل اسنپنر»، رئیس قسمت بازی مایکروسافت در سال ۲۰۲۲ تصویری از این محصول را به نمایش گذاشته می بود اما در این عکس جزئیات بیشتری اشکار است.

عکس دستگاه استریم مایکروسافت Keystone

تصویری از دستگاه استریم مایکروسافت Keystone آشکار شد_دیدانگار ۴

مطابق این عکس، Keystone انگارً یک دستگاه مربعی‌شکل بوده است که در بالای آن الگوهای دایره‌ای دیده می‌بشود. این چنین روی آن پورت‌هایی به‌همراه یک دکمه که به گمان زیادً برای اتصال به کنترلر است، دیده می‌بشود.

ادامه مطلب
پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت همزمان با نسخه بعدی ویندوز اراعه می‌بشود

اولین بار در سال ۲۰۲۱ به گسترش این دستگاه اشاره شده می بود اما مایکروسافت در نهایت این کار را زیاد گران‌قیمت برداشت کرد، حتی با وجود این که حرف های می بود برای آن به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز نیست و فقط بازی‌ها را از طریق سرویس ابری مایکروسافت اجرا می‌کند. از آن زمان تا بحال ردموندی‌ها تمرکز خود را روی یک برنامه استریم برای تلویزیون‌های هوشمند معطوف کرده‌اند و Keystone در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جدول مبلغ جرایم رانندگی در سال 1402 اظهار شد + جدول

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی