نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دیدانگار

وان پلاس در اتفاقات تابستانه خود از چندین محصول تازه ازجمله گوشی نورد ۴ رونمایی کرد. در کنار این گوشی، ناظر معارفه تبلت وان پلاس پد ۲، نورد بادز ۳ پرو و واچ ۲R نیز بودیم. در ادامه با این دستگاه‌ها زیاد تر آشنا می‌شویم.

وان پلاس پد ۲

تبلت وان پلاس پد ۲ نمایشگری ۱۲.۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۱۲۰ در ۳۰۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هزتری دارد. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش به ۹۰۰ نیت می‌رسد و نسبت عکس آن ۷:۵ است. تبلت وان پلاس شش بلندگو دارد و از قلمی موسوم به Stylo 2 منفعت می‌برد که می‌تواند با سیستم ویبره خود حس نوشتن روی کاغذ را همانند‌سازی کند.

وان پلاس از تبلت پد ۲، ساعت واچ ۲R و ایرباد نورد بادز ۳ پرو رونمایی کرد_دیدانگار ۱۴

قلب تپنده وان پلاس پد ۲ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث ۵.۴، ان‌اف‌سی و وای‌فای ۷ اراعه می‌بشود. این دستگاه با اندروید ۱۴ و OxygenOS 14 به بازار می‌آید. قیمت پد ۲ از ۵۵۰ دلار اغاز می‌بشود.

ادامه مطلب
عکس قشنگ از اقیانوس ابر در ارتفاعات رامسر+عکس_دیدانگار

وان پلاس واچ ۲R

واچ ۲R نسخه‌ای ارزان‌تر از واچ ۲ است که قیمت آن از ۲۲۹ دلار اغاز می‌بشود. این ساعت هوشمند از آلومینیوم ساخته شده و تقریباً ۲۵ درصد سبک‌تر از فولاد ضدزنگ واچ ۲ است. وان پلاس ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند شارژدهی ۱۰۰ ساعته داشته باشد.

1721196800 424 وان پلاس از تبلت پد 2، ساعت واچ 2R و
وان پلاس از تبلت پد ۲، ساعت واچ ۲R و ایرباد نورد بادز ۳ پرو رونمایی کرد_دیدانگار ۱۵

ساعت وان پلاس واچ ۲R از جی‌پی‌اس با فرکانس دوگانه و چیپست BES2700 MCU منفعت می‌برد. این محصول که نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد دارد، در دو رنگ سبز و خاکستری اراعه می‌بشود.

ادامه مطلب
پیشنهاد‌های تغذیه ای برای روزه داری در ماه مبارک رمضان

وان پلاس نورد بادز ۳ پرو

1721196800 712 وان پلاس از تبلت پد 2، ساعت واچ 2R و
وان پلاس از تبلت پد ۲، ساعت واچ ۲R و ایرباد نورد بادز ۳ پرو رونمایی کرد_دیدانگار ۱۶

وان پلاس می‌گوید ایرباد نورد بادز ۳ پرو یک محصول حرفه‌ای است چون از قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی تطبیقی منفعت گیری می‌کند و می‌تواند نویزها را تا ۴۹ دسیبل خنثی کند. وان پلاس وعده می‌دهد که این دستگاه در عرصه صدای باس با پشتیبانی فناوری BassWave 2.0 کارکرد زیاد خوبی دارد.

این ایرباد تازه شارژدهی ۴۴ ساعته دارد و در رنگ‌های یشمی و مشکی با قیمت پایه ۷۹ دلار روانه بازار می‌بشود.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی