نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دیدانگار

تحلیلگران CCData در گزارش تحقیقاتی جدیدی می‌گویند که قیمت بیت کوین تا این مدت به اوج چرخه جاری خود نرسیده است و به گمان زیادً امسال از رکورد جدیدی عبور خواهد کرد.

CCData در گزارش خود قیمت بیت‌کوین را از نظر تاریخی بازدید کرده است و می‌گوید که می‌تواند به نقطه اوج جدیدی برسد. آن‌ها بر پایه روندهای تاریخی می‌گویند که اتفاقات هاوینگ همیشه تبدیل دوره‌ای از افزایش قیمت می‌بشود که می‌تواند از ۳۶۶ روز تا ۵۴۸ روز ادامه داشته باشد.

الگوهای تاریخی افزایش قیمت بیت کوین را مشخص می کند

قیمت بیت کوین به گمان زیادً امسال به بیشترین حد خود می‌رسد_دیدانگار ۹

آخرین هاوینگ بیت‌کوین در ابتدای اردیبهشت‌ماه رخ داده است، به این علت دوره افزایش قیمت بیت‌کوین هم چنان ادامه دارد.

CCData می‌گوید:

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اتانازی چیست و چه جایگاهی در قانون کشورها دارد؟

«علاوه‌براین، ما در نزدیک به دو ماه بعد از هاوینگ‌های قبلی ناظر افت فعالیت‌های معاملاتی صرافی‌های متمرکز بوده‌ایم که به‌نظر می‌رسد در این چرخه نیز این چنین چیزی وجود خواهد داشت. با این وجود، چرخه جاری می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ ادامه اشکار کند.»

در ادامه این گزارش حرف های‌شده که راه‌اندازی ETF اتریوم در آینده و محصولات شبیه دیگر در سراسر جهان، «قرار است اندوخته، نقدینگی و تقاضای بیشتری را به این دارایی‌ها داخل کند». با دقت به این مسائل، محققان CCData ادعا کرده‌اند که قیمت بیت کوین در آینده رکورد جدیدی خواهد زد.

1720111786 442 قیمت بیت کوین به گمان زیادً امسال به بیشترین حد
قیمت بیت کوین به گمان زیادً امسال به بیشترین حد خود می‌رسد_دیدانگار ۱۰

مفسران فرد دیگر نیز وجود دارد که به نحوه کارکرد الگوهای تاریخی در بیت کوین اشاره کرده‌اند. به‌گفتن مثال «توماس پرفیمو»، رئیس استراتژی صرافی کراکن به CNBC می‌گوید:

«از نظر تاریخی، چرخه‌های بازار ۱۲ تا ۱۸ ماه بعد از هاوینگ بیت کوین، که آخرین‌بار در آوریل سال جاری رقم خورد، به اوج خود می‌رسد. ما تا این مدت ندیده‌ایم که نوسانات به دوران اوج‌های قبلی خود رسیده باشد.»

قیمت بیت‌کوین در ماه مارس به بالای ۷۳۷۰۰ دلار رسید، اما از آن زمان تا بحال در محدوده‌ای بین ۵۹ هزار تا ۷۲ هزار دلار خرید وفروش می‌بشود. علت مهم رشد ماه مارس قبول و راه‌اندازی صندوق‌های نقدی قابل‌خرید وفروش در بورس بیت‌کوین یا ETF در ایالات متحده می بود.

ادامه مطلب
هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در 2024 به 2.7 میلیارد دلار رسید_دیدانگار

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی