نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دیدانگار

نزدیک به نیمی از شرکت‌های منفعت گیری کننده از هوش مصنوعی، مقصد خود را افت هزینه‌های پرسنلی اظهار می‌کنند. به‌نظر می‌رسد فناوری هوش مصنوعی در قسمت تشکیل، رایج‌تر از قسمت خدمات است.

با دقت به گزارش بانک فدرال ریچموند، تعداد بسیاری از کارگران دلواپس می باشند که کارفرمایان‌شان، هوش مصنوعی را جانشین آن‌ها کنند. در نظرسنجی تازه از شرکت‌هایی که از اغاز سال ۲۰۲۲ در منطقه ریچموند از هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کنند، ۴۵ درصد از آن‌ها حرف های‌اند که ماموریت های و مسوولیت‌ها را به‌منظور افت هزینه‌های پرسنلی و کاری، هوشمندسازی کرده‌اند.

مقصد نیمی از شرکت‌های منفعت گیری‌کننده از هوش مصنوعی: افت هزینه‌های پرسنلی_دیدانگار ۴

منفعت گیری از هوش مصنوعی برای افت هزینه‌های پرسنلی

گزارش انتشار شده ازطریق گزارش بانک فدرال ریچموند این چنین مشخص می کند که تقریباً همه شرکت‌ها از فناوری هوشمندسازی و خودکارسازی برای افزایش خروجی منفعت گیری می‌کنند. «توماس بارکین»، رئیس بانک فدرال ریچموند می‌گوید: «با هوشمندسازی می‌توانیم ناظر افزایش منفعت‌وری باشیم که احتمالا این نوشته با پشتیبانی هوش مصنوعی افزایش اشکار کند.»

ادامه مطلب
رئیس جمهور چین خواستار رشد زیاد تر این سرزمین در حوزه فناوری شد_دیدانگار

دلایل منفعت گیری شرکت‌ها از هوش مصنوعی از ژانویه ۲۰۲۲ شامل:

  • عدم دسترسی به کارگران با توانایی‌های ملزوم
  • افت هزینه‌های پرسنلی و کاری
  • بهبود خروجی فرآیندهای کسب و کار
  • افزایش تعداد و کیفیت خروجی کارکنان

داده‌های بانک فدرال دالاس مشخص می کند که در بین تقریباً ۴۰ درصد از شرکت‌های تگزاس که اکنون از هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کنند، هوش مصنوعی تأثیر مقداری بر اشتغال داشته است.

ادامه مطلب
ردیت داده‌های خود را برای آموزش هوش مصنوعی به فروش می‌رساند

این چنین بر پایه نظرسنجی بانک فدرال ریچموند، هوش مصنوعی تا این مدت به همه محیط‌های کاری داخل نشده است. نزدیک به ۴۶ درصد از شرکت‌ها در این نظرسنجی اظهار کردند که از این فناوری برای خودکارسازی ماموریت های منفعت گیری می‌کنند. به‌نظر می‌رسد منفعت گیری از هوش مصنوعی در قسمت تولیدات رایج‌تر است و نزدیک به ۵۳ درصد از شرکت‌ها از این فناوری منفعت گیری می‌کنند. این در حالی است که در شرکت‌های قسمت خدمات، این عدد تنها ۴۳‌ درصد است.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی