نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دیدانگار

«ایرانسل» در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ بر اراعه نسل تازه فیبر نوری، سرویس اینترنت موبایل ۵.۵G و هوش مصنوعی تمرکز کرده است.

سرویس تازه فیبر نوری ایرانسل با نام FTTX Pro برای مشتریان سازمانی اراعه شده است. ایرانسل پیش‌ازاین سرویس فیبر نوری عادی را در ۴۰۰ شهر در اختیار مشتریان خود گذاشته است و سرویس تازه فیبر نوری آن برای کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگی اراعه شده که به حجم مصرف زیاد تر و شدت بالاتری نیاز دارند.

ایرانسل نسل ۵.۵ اینترنت همراه را نیز در الکامپ اراعه کرده است. «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل ایرانسل، درمورد کاربردهای اینترنت ۵.۵G به دیجیاتو می‌گوید: «یکی از کاربردهای نسل ۵ و نسل ۵.۵، منفعت گیری از این زیرساخت پرسرعت برای هوشمندسازی صنایع است. این سرویس مناسب تحول دیجیتال در صنایع و کارخانجات است که حجم بسیاری از سنسورها بتوانند فرآیندهای گوناگون کاری کارخانه‌جات را مانیتور کنند و بستری با شدت بالا و پینگ زیاد کم بتواند این فرآیند را مدیریت کند.»

چت‌بات هوشمند و هوش مصنوعی ردیاب حرکات صورت و بدن که در تشکیل انیمیشن منفعت گیری می‌بشود، محصولاتی می باشند که ایرانسل در عرصه هوش مصنوعی گسترش داده است. مدیرعامل ایرانسل درمورد مقصد از گسترش این محصولات می‌گوید: «ما در ایرانسل دو برنامه را جستوجو می‌کنیم. یکی به‌کارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود سرویس‌های خودمان در دو حوزه مارکتینگ و مدیریت شبکه است که به پشتیبانی دیتاست و بانک داده‌ای که داریم انجام می‌بشود. مقصد دیگر ما، اراعه سرویس‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور ملی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد.»

ادامه مطلب
گلکسی زد فلیپ 6 به گمان زیادً با قیمتی بالاتر از نسل قبلی در اروپا اراعه می‌شود_دیدانگار
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی