نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دیدانگار

اپل قرار است هدفون سولو ۴ و سولو بادز بیتس را در روز سه‌شنبه ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) معارفه کند. اما اکنون دو روز قبل از رونمایی، مشخصات، تصاویر و ویدیو تبلیغاتی این دو محصول آشکار شده است.

بر پایه گزارش Android Headlines، هدفون سولو ۴ بیتس دارای صدای ارتقایافته، قوی و فضایی (Spatial Audio) با قابلیت شخصی‌‌سازی است. این چنین این هدفون به گمان زیادً قابلیت ردیابی پویای سر و بالشتک‌های UltraPlush دارد و عمر باتری آن تا ۵۰ ساعت است. اپل صدای Lossless را نیز از طریق کابل USB-C برای کاربران فراهم می‌کند.

مشخصات و قیمت احتمالی هدفون سولو ۴ و سولو بادز بیتس

مشخصات و تصاویر هدفون بیتس سولو ۴ و سولو بادز آشکار شد + ویدیو_دیدانگار ۱۴

همانند نسخه‌های قبل هدفون‌های بیتس، سولو ۴ برای جفت‌شدن با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS انگارً کارکرد مساعد دارد. یقیناً، به گمان زیادً کاربران iOS هم چنان بتوانند از طریق سیری و تنها با فرمان صدا به هدفون وصل شوند. هدفون Solo 4 این چنین دارای ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری است؛ کاربران می‌توانند برای اتصال به هدفون از بلوتوث یا USB-C نیز منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
نسل تازه آیپدها و مک‌های اپل به گمان زیادً طی چند روز آینده معارفه خواهد شد
1714286428 731 مشخصات و تصاویر هدفون بیتس سولو 4 و سولو بادز
مشخصات و تصاویر هدفون بیتس سولو ۴ و سولو بادز آشکار شد + ویدیو_دیدانگار ۱۵

عمر باتری این هدفون ۵۰ ساعت است و با شارژ سریع آن نیز می‌توانید با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵ ساعت از آن منفعت گیری کنید. اپل به گمان زیادً هدفون سولو ۴ را در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رساند و از تاریخ ۲ می (۱۳ اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

محصول دوم، یعنی سولو بادز بیتس درواقع ارزان‌ترین هدفون اپل محسوب می‌بشود. اپل قرار است این ایرباد را در روز سه‌شنبه رونمایی کند و قیمت آن نیز ۷۹.۹۹ دلار خواهد می بود و در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و قرمز شفاف از ماه ژوئن (خردادماه) در دسترس خواهد می بود.

ادامه مطلب
نسل تازه آیپد پرو اپل به گمان زیادً در دو نسخه با نمایشگر مات و براق از راه می‌رسد_دیدانگار
1714286428 959 مشخصات و تصاویر هدفون بیتس سولو 4 و سولو بادز
مشخصات و تصاویر هدفون بیتس سولو ۴ و سولو بادز آشکار شد + ویدیو_دیدانگار ۱۶

این چنین در جعبه، اپل چهار سایز بالشتک گوش (XS ،S ،M و L) اراعه می‌کند تا هر کاربر بتواند از آن منفعت گیری کند. همانند هدفون سولو ۴، این ایرباد نیز با دو اکوسیستم اندروید و iOS سازگار است و از قابلیت‌های Find My و Find My Device حمایتمی‌کند.

سولو بادز دارای حداکثر ۱۸ ساعت شارژدهی زمان پخش است. این چنین کیس این ایرباد با USB-C شارژ می‌بشود.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع